90 Dagen Bedenktijd   |   Geen Voorschot Nodig   |   Betaal bij Levering
|
|

Veel Gestelde Vragen

1. Wat zijn de voordelen van Elnora?

Elnora’s juwelen verliezen nooit hun waarde in tegenstelling tot andere merken/lokale juweliers. De aangekochte juwelen van Elnora behouden altijd hun waarde. U kunt uw eerder aangekocht Elnora juweel altijd upgraden voor naar een ander Elnora juweel met een hogere aankoopwaarde. Hierbij betaalt u alleen het verschil tussen de aankoopprijzen van beide juwelen bij.

Voorbeeld:
U hebt een ring gekocht bij Elnora ter waarde van 807 euro. Na twee jaar ziet u een andere ring die u ook mooi vindt. De prijs hiervan is 847 euro. U brengt uw eerder aangekochte Elnora ring terug en deze wordt omgeruild met de nieuwe gewenste Elnora ring. U betaalt hiervoor alleen het verschil van 40 euro voor een gloednieuwe ring ter waarde van 847 euro.

Let op: om misbruik te voorkomen is het alleen mogelijk elke twee jaar uw ring te upgraden. Downgraden is niet mogelijk.

2. Heb ik bedenktijd?

Ja, zeker. Bij Elnora kunt u gerust de aangekochte ring(en) binnen 90 dagen omruilen. Het nieuwe product moet echter van de zelfde prijsklasse of hoger zijn.

3. Wat als de trouwringen en/of de verlovingsringen me niet bevallen?

Indien uw bestelde product u niet bevalt, wordt het terug genomen door Elnora. U hebt geen enkele verplichting om de ringen te accepteren. Echter, bij Elnora streven we naar 100% klanttevredenheid. Hierdoor ligt onze productkwaliteit heel hoog.

4. Wat is de leveringstermijn?

De standaard leveringstermijn is 5-7 werkdagen.

5. Hoe worden de ringen verstuurd?

De ringen worden gratis door onze leveringsdienst geleverd.

6. Moet ik een voorschot betalen?

Sinds 2013 hoeft de klant geen voorschot meer te betalen. Hierdoor kunnen de klanten veilig en zorgeloos hun bestellingen plaatsen. De betaling gebeurt na de goedkeuring van de klant tijdens de levering.

7. Betalingswijze

De betaling gebeurt na de goedkeuring van de klant tijdens de levering.

8. Hebben jullie een winkel? Kan ik de ringen in het echt zien?

Elnora is een online shop. We hebben wel een design-office waar u persoonlijk uw gewenste ring samen met een van onze designers kan ontwerpen.

In tegenstelling tot lokale juweliers, werken we met veel lagere marges en werken we met een minimum voorraad. Onze focus ligt bij de online shoppers. Hierdoor zijn we in staat om heel voordelige prijzen te bieden.

9. Ik weet mijn ringmaat niet. Wat moet ik doen?

Indien u uw ringmaat niet weet, dan zullen we u gratis pasringen opsturen. Dit wordt automatisch gedaan tijdens de plaatsing van de bestelling.

10. Met welke type goud werken jullie?

We werken alleen met 18 karaat goud.

11. Geven jullie een echtheidscertificaat?

Bij al onze producten geven we ons echtheidscertificaat.

12. Ik ben een bestaande klant. Heb ik voordelen?

Als een bestaande klant krijgt u -15% extra korting op elk product.

13. Hoe zijn we in staat om voordelige prijzen aan te bieden?

In tegenstelling tot lokale juweliers, werken we met veel lagere marges en werken we met een minimum voorraad. Onze focus ligt bij de online shoppers. Hierdoor zijn we in staat om heel voordelige prijzen te bieden. We zijn actief in de gehele Benelux.

14. Moet ik steeds de aangeboden set ringen kiezen of kan ik mijn eigen set creëren en/of combineren?

Bij Elnora bent u vrij om uw gewenste ring uit te kiezen. U kunt een set ringen van twee totaal verschillende stijlen combineren. De keuze is volledig aan u.

15. Ik heb ergens anders een mooie ring gezien. Kan ik deze bij jullie laten ontwerpen?

Indien u een specifiek ontwerp wilt, dan kunt u dat bij ons laten ontwerpen door onze designers zonder extra kosten.